איך תשמרו על בטיחות הילדים בבית ובחצר הבניין?

פגיעות של ילדים ותינוקות בסביבת הבית עשויות להסתיים בפציעה קשה ומוות • חובה להשגיח על הילדים באמבטיה, בבריכות, בחדרי המדרגות ובכל רגע נתון • בנוסף: יש להתקין שערים לחניה פרטית, שימנעו מהילדים לצאת לכביש • כל הטיפים על שמירת הילדים בבית ובחצר במאמר הבא

מאמר שכל כולו דיני נפשות והצלת חיי ילדים. בעזרת מספר טיפים קצרים ופשוטים שכתובים במאמר זה, תוכלו להציל את חיי ילדיכם. בראש ובראשונה ע"י הימנעות מטעויות קטנות שעשויות לעלות בפגיעות, ואף בחייהם. כדאי לדעת מהן הטעויות וכיצד אפשר להימנע מהן. 

שמירת הילדים בתוך הבית

תאונות ביתיות

הבית נחשב אמנם המקום הבטוח ביותר, אך אינו נטול סכנות לחלוטין, בפרט כשמדובר בילדים קטנים. אין להשאיר ילד ליד תנור, מכשיר חימום, חשמל, חפצים חדים ועוד. בנוסף לכך, יש להימנע מלהשאיר ילד לבד בחדרי מדרגות, חדר אמבטיה, מקומות גבוהים, ליד חלונות ועוד.

כוויות

יש להרחיק מהישג ידם של ילדים משקאות חמים ורותחים, מיחם רותח ופלטות שבת, תנורים – ולמעשה, מכל דבר שעשוי לגרום להם להיכוות.

בליעת גוף זר

במקרים רבים תינוקות וילדים קטנים בולעים חלקי צעצועים קטנים, פיצוחים, מזון מוצק ועוד, מה שמוביל לחנק ועלול לגרום לסכנת חיים. שימו לב שתינוקות וילדים זוחלים מגיעים לחפצים חדים או גופים זרים שנמצאים בקרבתם. יש לתת לכך את הדעת וליצור לתינוק סביבה סטרילית. אין להניח בהישג היד חפצים קטנים שילדים עלולים בטעות להכניס לתוך הפה שלהם. יש להרחיק גם מזונות שעלולים לגרום לחנק, כמו סוכריות, חתיכות גדולות של מזון, פיצוחים ועוד. 

הרעלה

יש להרחיק חומרים רעילים מהישג ידם של ילדים קטנים. הרחיקו חומרי ניקוי, תרופות, גפרורים, חומרי ריסוס ועוד. במקרים רבים ילדים קטנים הם סקרנים מאוד – ועלולים לנסות לשתות חומרים רעילים. מרבית מקרי ההרעלה מתרחשים כשהילדים נמצאים לבד בבית ללא השגחה.

טביעה

סיבה נפוצה למוות בקרב ילדים היא טביעה. ילדים קטנים רבים במקרים רבים נפגעים קשה או מתים באמבטיה, בבריכות פרטיות וכו'. בחלק מן המקרים אירועי טביעה יכולים להסתיים ללא פגע. עם זאת, במקרים רבים זה יכול להיגמר בנזק מוחי ואף במוות. הכל תלוי במשך זמן שהות הילד או התינוק במים. במקרה של טביעה, יש לבצע הנשמה ולפנות לייעוץ רפואי בהקדם האפשרי.

שמירת הילדים בחצר

התקנת שערים לחניה פרטית תמנע תאונות ילדים בחצר

התקנת שערים לחניה פרטית עשויה למנוע יציאה מהירה של רכבים מן החניון ולהפחית את הסיכוי לתאונה. בנוסף לכך, ילדים רואים את השער זז ונזהרים. התקנת שער לחניה מרגילה את הילדים להיזהר מפני רכבים חונים. שער חניה מונע את הצורך להגיע אל חניונים שאליהם נכנסים ויוצאים הרבה מכוניות.

גדרות לגינה

גדרות לגינה מונעות מהילדים לצאת משטח הבית וללכת לאיבוד. או גרוע מכך, לרוץ לכביש. בנוסף, הגדרות מגנות על הילדים מפני פורצים או אנשים זרים שנכנסים לבית.

מתקנים שיכולים להיות מסוכנים, בריכות שחייה וכו'

כדאי להימנע ככל האפשר מבריכות שחייה נגישות בחצר או כל דבר אחר שעשוי להיות מסוכן לילדים. משקולות, מתקני ספורט מנגלים ועוד ואם בכל זאת מעוניינים למקם אותם יש לנקוט בכל הזהירות על מנת למנוע מילדים להגיע לקרבתם ולסכן את עצמם.

לפרסום כתבה באתר
How to Set Up a Data Room for M&A Transactions

https://dataroomlabs.com/enhancing-collaboration-in-online-datarooms-tips-and-strategies/ A data room is an online space where you can securely and safely share data. It is typically utilized to facilitate due diligence during

What to Look For in a Dataroom Review

A dataroom is a space where sensitive and confidential documents are stored. It can be either physical or https://dokusoftware.com/benefits-and-drawbacks-of-data-room-provider/ virtual. In the past, companies would

Enhanced Data Security Solutions

Data breaches and cyber attacks are on the rise and businesses are more concerned now than ever before with protecting sensitive information. The right security

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות