איפור לנשף סיום תיכון

סוף שנת הלימודים מתקרבת ובקרוב מאוד יחגגו במגוון תיכונים שונים ברחבי הארץ את נשף סיום התיכון אשר קרוי גם פרום. הפרום, הגיעו בשנים האחרונות לישראל היישר מארצות הברית. התלמידים האמריקאים אשר מסיימים את לימודי התיכון חוגגים זאת בנשף מרהיב וחגיגי. נשפי הסיום נחשבים לנשפים מושקעים ביותר וכל שמיניסט טורח על ההופעה החיצונית שלו לקראת הפרום וכמובן, דואג שיהיה לו בן זוג או בת זוג להגיע איתם לנשף. כל נערה מחפשת את השמלה המושלמת לנשף סיום התיכון, אך מעבר לכך היא יודעת שלאחר בחירת השמלה, עליה להתחיל לחשוב על איפור לנשף שישתלב בצורה הטובה ביותר עם השמלה והשיער שלה ויעניק לה מראה לא פחות ממושלם.

נשף סיום – כיצד תתאפרי עבורו?

ראשית כל, את הכנות הטיפוח לקראת הנשף המדובר כדאי מאוד להתחיל מוקדם ככל האפשר. לא די באיפור איכותי, אלא, יש צורך לטפח את עור הפנים מבעוד מועד. כדי שעור הפנים יראה זוהר וחלק ביום הנשף, חשוב להקפיד לנקות אותו פעם בשבוע באמצעות פילינג גרגירי המשלב בוץ ולמחרת למרוח מסכה מטהרת וממריצה למשך שתי דקות. אם העור שמן, מומלץ מאוד למרוח את המסכה המטהרת פעמיים בשבוע.

מלבד זאת, חשוב להתאפר בצורה נכונה. לא מעט נערות מעוניינות להראות יפות וטבעיות עם האיפור וכמובן, הן מאוד רוצות שהאיפור ישתלב עם העיצוב שהן בחרו עבור השיער ועם שמלת הנשף. להלן כמה טיפים עבור איפור נשף מושלם:

  1. ראשית, כדאי מאוד לפדר פנים נקיות עם כרית פודרה אשר תיצור אפקט כיסוי לפנים ותספוג מראה שומני.
  2. אם יש לך אקנה או פצעונים, כדאי מאוד לבחור מייק אפ על בסיס מים ולמרוח אותו על האזורים האדמדמים או להשתמש במשחה לייבוש פצעים בגוון של העור שלך. משחה מעין זאת גם תטפל בפצעים וגם תסתיר אותם.
  3. מומלץ לבחור סומק טבעי בגוון אפרסקי- אדמה או בגוון ורדרד. יש להניח את הסומק בתנועות רכות על אזורי הלחיים לכיוון האף ואז להעביר על העפעף.
  4. מומלץ לבחור עבור איפור נשף במסקרה עדינה בצבעים חום או שחור. מדובר על מסקרה שתמיד יכולה להוסיף.
  5. כאשר מדובר על צלליות, מומלץ לבחור בגוון פסטל טבעי על העפעף כגון: ירקרק, סגלגל, טורקיז או זהב. אפשר להניח את הצללית בעזרת האצבע ולטשטש.
  6. מומלץ להוסיף גם גלוס לשפתיים אשר יהפכו אותן לטבעיות ומבריקות.

מהם גווני האיפור המומלצים לנשף סיום?

מדובר על איפור המתאים עבור נערות ועל כן, כדאי לבחור בגוונים שמחים וצעירים כגון: כתומים, ברונזרים או שזופים. קבוצת גוונים קרים ושמחים יכולים להיות: ורודים, תכלת, טורקיז עדין, לבן וכסוף. לא כדאי לנערה לבחור באיפור מעושן שכן מדובר על איפור המתאים לגיל בוגר יותר. פחות כדאי לבחור גם בשפתון אדום בשל העובדה שהוא נחשב צבע נשי וחושני.

חשוב מאוד לבחור באיפור איכותי, בריא לעור שכן, מדובר על עור של נערות המצויות בגיל ההתבגרות. כיום ניתן למצוא קולקציות איפור מתאימות לבנות נוער ואין ספק שכדאי לבחור באיפור מהקולקציות המדוברות. כמו כן, כדאי לבחור באיפור עמיד אשר יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר על הפנים לאורך כל הערב שבו הנערה תהנה מהנשף.

אם אתם מעוניינת ללמוד כיצד להתאפר לקראת הפרום ובכלל, כיצד לבחור איפור שמחמיא לך, את תמיד יכולה לבחור סדנת איפור אישית שתלמד אותך את כל הסודות על האופן שבו כדאי להתאפר בגילך ובכלל.

לפרסום כתבה באתר
The Power of Virtual Data Rooms

Due diligence, M&A and other business transactions require huge amounts of information to be shared. Virtual data rooms can speed up a lengthy and lengthy

Choosing VDR Solutions

There are a myriad of options when it comes to choosing the right VDR solution. It is crucial that businesses evaluate VDR providers on the

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות