אנימל שופ בעיר

אורבן צויס לכלבים הוא מותג מיוחד אשר שם דגש על תזונה מותאמת לכלבים החיים בעיר. מבחינה גנטית כלבים לא בנויים לתנאים עירוניים הכוללים כבישי אספלט אשר פוגעים להם בכפות הרגליים, זיהומים ורעש.

באורבן צ'ויס שמו לב מזמן לפער הזה שנוצר והחלו לייצר מזון אשר תורם לכלבים להסתגל לתנאים הלא מוכרים שבעיר.

מה מיוחד במזון של אורבן צ'ויס לכלבים?

זיהומים ומחלות- העידן המתועש הביא אתו המון פיתוחים והתייעלות בתחומים שונים (מזון, היגיינה, ייצור ועוד) אולם הביא אתו גם לא מעט זיהומים ומחלות אשר הפרווה והכפות של הכלבים רגישים מאוד אליהם. כמו כן, משטחי האספלט המרובים  שוחקים את הכפות והופכים אותן לרגישות יותר לפגיעות ומגבילות את התפקוד של הכלבים. לשם כך אורבן צ'ויס מעשירה את המזון שלה בחומצות שומן, כורכום, אבץ וצמחי מרפא המסייעים להתמודדות עם איומים אלו.

רעש – בעיר יש לא מעט רעשים חזקים מסוגים שונים – תעשייה, תחבורה ועוד. הרעש הזה יוצר מתח ופוגע באיכות החיים של הכלבים. לשם כך במזונות של אורבן צ'ויס יש תוספת של פרוביוטיקה וצמחי מרפא המסייעים להפחתת המתחים.

מצב גופני- כלבים בעיר אומנם מוציאים אנרגיות בפארקים וגינות כלבים אולם זה עדיין לא מגיע לרמות האנרגיות שהגו שלהם צריך על כן הם מגיעים למצבם של השמנה אשר מזיקה לבריאותם ומקצרת את חייהם – אורבן צויס שמה דגש על הרכב מאוזן של סיבים תזונתיים, חלבונים, שומנים ופחמימות על מנת לשמור על משקל תקין אצל כלבים.

יש כאן הכל

בעלים של חיות מחמד בהרצליה והסביבה יכולים למצוא מבחר של חנויות באזור. חלקן מצעות מוצרים איכותיים יותר וחלקן פחות אולם לא כולן מציעות ציוד למגוון של בעלי  חיים. אולם ישנה חנות אחת המציעה גם מגוון גדול של מותגים איכותיים וגם מענה לכלל חיות המחמד החל מכלבים וחתולים, דגים, זוחלים, ציפורים ועוד. בחנות ניתן למצוא ציוד עבור מגורים, שינה, אכילה, הדברה, היגיינה וניקיון, פנאי ועוד כך שחיות  המחמד מכוסות מכל הכיוונים עד הפרט  האחרון.

אנימל שופ הרצליה, חנות עם ניסיון מצטבר רב, מציעה גם ייעוץ מקצועי, מחירים אטרקטיביים ומשלוחים עד הבית כך שיש בה  את כל מה שצריך ויותר ואין צורך להתאמץ ולחפש בנרות חנות ציוד לבעלי חיים בהרצליה – באנימל שופ יש כבר את הכול.

למידע וייעוץ צור  עמנו קשר בטלפון

לפרסום כתבה באתר
The Importance of Data Privacy

Data privacy is about people's right to control their own personal information–who collects it, the way it's used, and how it's shared. It empowers people

How to Set Up a Data Room for M&A Transactions

https://dataroomlabs.com/enhancing-collaboration-in-online-datarooms-tips-and-strategies/ A data room is an online space where you can securely and safely share data. It is typically utilized to facilitate due diligence during

What to Look For in a Dataroom Review

A dataroom is a space where sensitive and confidential documents are stored. It can be either physical or https://dokusoftware.com/benefits-and-drawbacks-of-data-room-provider/ virtual. In the past, companies would

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות