גם אחרי הסגר: משלוח עציצים וצמחים לבית באזור המרכז- משתלת הגן הקסום

כולנו לקחנו חלק בגל הנפלא ששטף את העולם יחד עם הקורונה והוא ההיכרות המחודשת שלנו עם עולם הצומח והכנסתו הביתה. זה לא שלפני כן האדם לא נהנה מהחברים היקרים שלנו בביתו, בגינתו ובמפגשים מסוגים אחרים, אבל אי אפשר להתעלם מהגל ששטף אותנו במהלך כל השנה החולפת.

הנוף האורבני משתנה, הוא משתנה בהיקפים כלל עולמיים והתוצאה יוצאת דופן. זה הפך לעולם שלם שבו אנשים משתפים זה את זה בתוצאות הנראות של המרפסות, הסלונים וחדרי השינה, משתפים חוויות, חולקים טיפים על שימור הצמחייה וטיפוח שלה.

פשוט ככל שזה ישמע, התחביב שסחף את כולנו הכניס לאנשים תחושה של משמעות לחיים וזה סוד הקסם, הגאונות שבפשטות.

כמובן שאין תחליף לעבודת האדמה וככל שמסתייע תמיד מומלץ, עדיף וכדאי לעבוד על הקרקע, אבל לא תמיד זה אפשרי ובלי קשר, הבית יכול, ובהחלט ראוי ומומלץ לו להתקשט בטבע גם מבפנים. למען האמת, ולמי שנהנה מההתעסקות באדמה עצמה גם הגינון הביתי יכול לשאת בקרבו לא מעט עבודה והתעסקות, אבל מי שפחות חובב את ההתעסקות עצמה בהחלט יוכל לסגור את העניין במשתלה שתעשה את כל הדברים הנחוצים ולכן יישאר רק להשקות, או במקרים של צמחים רבים- לדלג על השקיות.

דברים שחשוב לדעת על עציצים לבית

עציצים ובאופן כללי צמחים לבית הם חברים חיוניים שיכולים רק להוסיף לכל בית. יותר ויותר אנשים מפנימים את העובדה ומפנים את הרהיטים ו/או מסבים אותם לצרכי הצמחים, בכך זוכים לחיות בטבע עצמו, לעיתים אף עד לכדי חוויה של ג'ונגל של ממש.

אם אתם בתחילת הדרך ונדבקתם בחיידק אתם קרוב לוודאי תנסו להעניק לחברים החדשים שלכם כמה שיותר אהבה מה שלרוב יכלול כמה שיותר מים, וחשוב לדעת שזאת אחת הטעויות הכי מרות שאנשים עושים. מרוב אהבה אנחנו נוטים להטביע את הצמחים שלנו בבית והתוצאות העגומות לא מאחרות לבוא. כמובן שכל צמח מגיע עם הנחיות השקיה ואור ספציפיות אותן תקבלו באופן מפורט במשתלה עת הרכישה ובכל מקרה אלו זמינות לכם כל הזמן באתר, אבל באופן כללי חשוב לדעת על השקיה שהיא צריכה להגיע אחרי התייבשות מלאה של האדמה ובמהלך ההשקיה עצמה יש לבצע אותה עד לכדי נגירה, להשאיר את המים בצלחת מתחת לעציץ משך זמן מה ולאחר פרק זמן של כעשרים דקות חשוב מאד להקפיד לייבש את המים. סוגיית ההשקיה מהווה את אחד המכשולים הכי משמעותיים בגידול צמחים ולמען האמת קל מאד להתמיד בהוראות מדויקות שיאפשרו לצמחים שלכם לשגשג. זכרו, רטיבות היא לא חברה טובה של הצמחים שלנו ואנחנו משקים רק לאחר מיצוי של הנוזלים הקיימים, מבלי להשאיר מים בצלחת (מעבר לעשרים דקות).

תיהנו.

לפרסום כתבה באתר
The Importance of Data Privacy

Data privacy is about people's right to control their own personal information–who collects it, the way it's used, and how it's shared. It empowers people

How to Set Up a Data Room for M&A Transactions

https://dataroomlabs.com/enhancing-collaboration-in-online-datarooms-tips-and-strategies/ A data room is an online space where you can securely and safely share data. It is typically utilized to facilitate due diligence during

What to Look For in a Dataroom Review

A dataroom is a space where sensitive and confidential documents are stored. It can be either physical or https://dokusoftware.com/benefits-and-drawbacks-of-data-room-provider/ virtual. In the past, companies would

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות