הטרנדים שכובשים את עולם בגדי הים ב-2022

אילו בגדי ים כבשו את שוק ההלבשה בשנה האחרונה? איזה בגד ים נחשב למחמיא במיוחד השנה? כיצד תצאי לחוף הים בלוק המושלם לקיץ?

הימים מתחממים ועונת הרחצה עוד רגע הופכת לחלק בלתי נפרד מחיינו, כשרבים מאתנו יבלו לפחות אחת לשבוע בחוף הים או בבריכה. בגד הים שלנו הוא אולי פריט הלבוש החשוב בארון הבגדים, הוא יכול להחמיא כמו שהוא יכול להרוס, ואם בוחרים אותו באופן מדויק ומשקיעים בו את המחשבה המתאימה – הוא הופך כל גוף לאלוהי. כל אישה בכל גיל ומידה רוצה להוריד את הבגדים בים ובבריכה ולהרגיש טוב עם עצמה, אז אילו בגדי ים נראה על המדפים העונה, אילו יחמיאו לגוף וכיצד ניתן להרכיב את הלוק המושלם לים? את הכתבה הזו הכנו עבורך.

הטרנדים מגיעים מתצוגות האופנה באירופה

מה שקובע את קו העיצוב גם כאן בישראל הוא מה שקורה באירופה. עוד הרבה לפני עונת הרחצה התקיימו כבר תצוגות האופנה של בגדי הים בפריז, לונדון, מילאנו וכמובן ניו יורק, ואלה שימשו השראה למעצבים ברחבי העולם בנוגע לטרנדים החמים של עונת 2022 ואפילו עונת 2023.

אין ספק שקשה לחדש עם בגדי ים 2022 וזאת בשל העובדה הפשוטה שהם מיוצרים כבר שנים רבות על ידי בתי האופנה, כבר ראינו הכול וחווינו הכול. מה שכן קורה בכל עונה הוא שימוש באלמנטים מסוימים שמחדשים את קו האופנה, או חזרה מסוימת לסגנונות שכבר ראינו בעבר, ממש כשם שהדבר קורה בכל תעשיית האופנה.

אז מה ראינו על המסלולים בחו"ל השנה?

תצוגות האופנה בחו"ל כבר התקיימו מזמן ובתי האופנה בעולם בכלל ובישראל בפרט כבר משחררות בגדי ים למדפים ולחנויות האינטרנטיות והמכירות בעיצומן. ראינו בחו"ל ירידה מסוימת מהסגנון הסקסי וחזרה מסוימת לבגדי ים שהם יותר בסגנון רומנטי ופרקטי. את המגמה ניתן לראות בכל תחום בעולם האופנה לאחרונה, כאשר גם מידות גדולות מקבלות מקום של כבוד בשוק האופנה, עם גזרות מחמיאות במיוחד.

מה נראה על המדפים השנה?

על מדפי החנויות ובאינטרנט נראה השנה בגדי ים סרוגים רומנטיים, כמובן באיכות גבוהה ביותר מאלה שראינו לפני שני עשורים כאשר הם היו בשיא האופנה. סגנון הבוהו שיק מחמיא במיוחד לגוף, ואם בעבר הם היו פחות נוחים ומותאמים רק לגוף שדוף, היום הם מותאמים לכל סגנון ויכולים להחמיא מאוד גם לגזרות מלאות. נראה גם בגדי ים ספורטיביים בהם החשיבות היא על גמישות, נוחות מקסימלית לאורך שעות ובטנות פנימיות לחזה. נראה בגדי ים שלמים ומחטבים בגזרות אה סימטריות עם מחשוף לחזה לנשים שופעות, יש גם דגמים בהם המחשוף עמוק במיוחד ומגיע עד לקו המותניים אך הגזרה לא תתאים לכל אחת בשל רמת החשיפה בה.

עוד טרנד שנראה השנה יהיו בגדי הים עם השרוולים הארוכים. לא מדובר על בגדי ים לקהל הדתי, אלא בגדי ים לנשים שמעוניינות בסטייל ייחודי, צבעוני ובשמירה על העור. את הסגנון הזה יכולנו לראות על נעמה קסרי בהישרדות לפני כמה עונות, ומאז הוא הפך להיט בקרב נשים בוגרות וצעירות כאחד.

ומה לגבי צבעים?

אם בעבר היינו יכולים לראות בחנות בגדי הים רק את הצבע השחור, האפור והכחול הכהה, היום אנו יכולים לראות מגוון נרחב של צבעים ובהם גם צבעים בוהקים במיוחד. ורוד פוקסיה, טורקיז, אדום לוהט ופרינטים של נחשים, נמר וזברה יככבו השנה על המדף, לחלקם יהיו צורות גיאומטריות ייחודיות וחתכים ייחודיים שמחמירים ומקנים מראה חטוב של הגוף.

לפרסום כתבה באתר
What to Look for in Data Room Providers

https://virtual-data-room.info/most-trusted-data-room-prices/ Data room providers provide businesses as well as government entities with an online platform that is secure to store, share and collaborating on documents.

How to Choose the Best Data Room Providers

When choosing the best virtual data rooms, look at certain criteria. The main factors include document management security features, e-signature capabilities, collaboration mode and cost.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות