טיפים לעיצוב עוגת יום הולדת.

אין חגיגה בלי עוגה כך ציין שיר הילדים הידוע. אבל כולנו יודעים שאי אפשר להסתפק בסתם עוגה, טעימה ככל שתהיה. אלא כזו שנראית מרשימה, אפילו מעט מוגזמת וללא ספק גונבת את ההצגה. לא מדובר בעוגה שדורשת מאמץ רב במספר פעולות פשוטות ניתן לשדרג עוגה פשוטה ולהפוך אותה למרשימה במיוחד. ריכזנו עבורכם מספר טיפים לשדרוג כל עוגה בחושה טעימה בתבנית עגולה, לעוגת יומולדת:

  1. קרם- בתור התחלה ניתן לצפות את העוגה בקרם וניל או קרם שוקולד. זילוף קרם באמצעות צנטר היוצר תלוליות צפופות יהפוך אותה למרשימה במיוחד. אם אין לכם צנטר תוכלו לצפות אותה בצורה אחידה באמצעות קרם מוקצף ויציב.
  2. שוקולד- ציפוי בגנאש שוקולד יהפוך כל עוגה לעשירה וטעימה הרבה יותר. גנאש מתקבל משילוב של שוקולד המומס לתוך שמנת מתוקה. את הציפוי שופכים בצורה אחידה על העוגה לקבלת כיסוי מלא.
  3. מסגרת העוגה- בשלב הבא מקשטים את העוגה כיד הדימיון הטובה עליכם. ניתן ליצור שלל קישוטים באמצעות חטיפי שוקולד. לדוגמא באמצעות מקלות קיט קט ניתן ליצור מסגרת כעין "גדר" מסביב לעוגה ולאחר מכן ללפף אותם בסרט סאטן נקי הנקשר לפפיון כדי לקבע את המקלות.
  4. החלק העליון של העוגה- בעוגת יומולדת לילדים אין חוקים והכל הולך, ניתן ליצור מסגרת סביב החלק העליון של העוגה באמצעות תותיפ טריים, נשיקות צבעוניות או כדורי פררו רושה. בתוך המסגרת תוכלו לשלב סוכריות צבעוניות, הרשיז בצורת חיות, ביצת שוקולד חצויה בתוכה תוכלו למלא סוכריות אם אנד אם בטעמים שונים ועוד.
  5. נרות- במרכז החלק העליון תשאירו מקום לנרות יום הולדת שלהם חלק בלתי נפרד מההצגה. מומלץ להציב מספר נרות לפי גיל הילד או נר אחד בצורת ספרה. את הנר הילד יכבה בנשיפה לפני חיתוך העוגה.
  6. קישוט מסודר- ניתן לבצע סימון של פרוסות על העוגה באמצעות סכין. על כל פרוסה ניתן להניח בקצה כדור שוקולד או פררו רושה ולפזר סוכריות צבעוניות כאשר כל פרוסה מקבלת צבע אחר. זה יוצר מראה של קשת צבעים ססגונית במינימום מאמץ.

אמנם אנחנו ממליצים לפזר ממתקים בצורה חופשית ואקראית על פי הטעם האישי, בצורה אסתטית ויפה. אך מי שרוצה לחסוך את המריבות בעת חיתוך העוגה, איזה ילד יקבל חתיכה עם קצפת איזה עם סוכריות ואיזה עם שוקולד? יכול לקשט אותה בצורה סימטרית עם מסגרת חיצונית. בחלק העליון להציב בצורה מעגלית וסימטרית את אותם חטיפי שוקולד בצורה שווה עד לפנים העוגה.

לפרסום כתבה באתר
The Importance of Data Privacy

Privacy of data is the right of people to control their personal information as well as who collects it and how it's shared. It gives

What to Look for in Data Room Providers

https://virtual-data-room.info/most-trusted-data-room-prices/ Data room providers provide businesses as well as government entities with an online platform that is secure to store, share and collaborating on documents.

How to Choose the Best Data Room Providers

When choosing the best virtual data rooms, look at certain criteria. The main factors include document management security features, e-signature capabilities, collaboration mode and cost.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות