מבנה פנים וצורת גבה – השילוב הנכון לפנים יפות

צילום:freepik

גבות מסודרות ומעוצבות הן חלומה של כל אישה. סידור הגבות הבסיסי נועד לניקיון של איזור הגבות משיער מיותר, הגבות משמשות לתקשורת בלתי מילולית ולהבעה רגשית כמו כעס והפתעה. עיצוב גבות יכולות לשנות באופן דרמטי את הדינמיקה של הפנים. 

על מנת לעצב את הגבות שלך, צריך לקחת בחשבון ולהתחשב במאפיינים שונים בתווי הפנים שלך, על מנת לעצב לך את הגבות שיתאימו לך ביותר. נסי קודם לחשוב, איזה מראה את מנסה להשיג? האם את מעוניינת להראות מראה דרמטי? מראה צעיר יותר? מבוגר? אלה שאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאת מתחילה במציאת מעצבת גבות מתאימה שתוכל לסייע.

גבות ממסגרות את הפנים באופן שמרכך ומאזן את המראה, לכן יש לדאוג למצוא את הקשת המתאימה לכן. איך תעצבו את הגבה? בקשת חדה? עקומה? ישרה או עדינה? אולי מעוגלת? הכל תלוי בצורת הפנים שלכן. 

לא כל צורת גבה מתאימה למבנה הפנים, לכן כדאי להתייעץ קודם לכן עם מעצבת גבות שתוכל להתאים לכם את הצורה מתאימה ביותר למבנה הפנים. הדרך הטובה ביותר היא על ידי שרטוט גבה בעיפרון גבות. כדאי להיעזר במעצבת גבות כדי להימנע מקרחות ולהשיג גבות אחידות. 

אם הייתן רוצות לשפר את מראה הגבה, או שאתן סובלות מקרחות בגבה כדאי לפנות למעצבת גבות להתייעצות. כיום, מעצבות ומעצבי גבות רבים למדו את שיטת השערה בקורס מיקרובליידינג. מיקרובליידינג היא הטכניקה הפופולארית ביותר לעיצוב גבות מאז שנת 2015. מטרת הטכניקה היא להעניק מראה גבה מושלם באופן טבעי. ההליך נעשה באמצעות ציור ידני בעזרת עט שבקצהו נמצאת סכין קטנה, סכין זו מחדירה את הפיגמנט לאפידרמיס והליך זה גורם להדמייה מדוייקת של שיער הגבה.

צורת הפנים וסגנון גבה מתאים

מבנה פנים ארוך – לסוג מבנה פנים כזה יתאימו גבות גבוהות עם זווית ישרה. 

מבנה פנים עגול – לסוג מבנה פנים כזה תתאים גבה עם זווית בינונית כלפי מעלה

מבנה פנים מרובע – לסוג מבנה פנים כזה תתאים גבה עם זווית חדה כלפי מעלה.

למבנה פנים אובליות יתאימו כל סוגי הגבות כי לסוג מבנה פנים זה פרופורציה מדהימה.

לסוג פנים גדולות תתאים גבה עבה ואילו לסוג פנים קטנות תתאים גבה דקה.

יש לזכור כי הצורה ועובי הגבות משתנה לפי האופנה, אז בחרו את הגבה שלכן בחוכמה על מנת ליצור מראה שיתאים לאופי שלכן ויצור גבה מיוחדת ויפה. 

לפרסום כתבה באתר
Choosing VDR Solutions

There are a myriad of options when it comes to choosing the right VDR solution. It is crucial that businesses evaluate VDR providers on the

The Importance of Data Privacy

Privacy of data is the right of people to control their personal information as well as who collects it and how it's shared. It gives

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות