נקי מחדש חברה לניקוי שטיחים שאתם חייבים להכיר

השטיחים בבית מתלכלכים עם הזמן, ובעוד ששואבי אבק ביתיים חזקים ויעילים מתמיד, השטיחים צוברים כמויות לכלכוך ואבק שרק חברה מקצועית מסוגלת לנקות לחלוטין. בין אם אתם זקוקים לחברה כזו כדי לרענן את השטיח האהוב שלכם או להסיר כתמים בלתי רצויים, הצוות המקצועי שלנו בנקי מחדש זמין עבורכם לכל שאלה ובקשה.

עם ניסיון וידע של שנים רבות, הצוות שלנו מיומן ומקצועי בניקוי כל סוגי השטיחים. אנו ערוכים היטב לכל משימה ותרחיש כדי להפיח רוח חדשה בניקוי השטיחים שלכם. נוכל לתאם עבורכם תאריך ושעה שיתאימו עבורכם כדי לבחון את השטיח ומשם לאסוף אותו למפעל לניקוי שטיחים, או לבצע ניקוי בבית הלקוח, זה בעיקר משתנה בהתאם לסוג השטיח ורמת הלכלוך שלו. בנוגע למחיר ניקוי אנו מסוגלים להוציא הצעת מחיר כתובה ומפורשת עוד בשיחת הטלפון הראשונה שתחייגו אלינו, כך שהמחיר אצלנו ידוע לכל וללא הפתעות. אתם באמת לא תאמינו למראה עינכם כשתראו את התוצאות שנספק עבורכם. אנו דואגים לטפל ולנקות את כל סוגי הכתמים והשטיחים, החל מניקוי שטיחים בעבודת יד, ניקוי שטיחי צמר ומשי ועד לניקוי שטיחים מעור וניקוי שטיחים שאגי. לאחר שנות וותק אנו יודעים כיצד לטפל ולהסיר 99% מהכתמים העקשניים ביותר.

 

שיטות ניקוי שטיחים מקצועי במפעל

תהליך ניקוי השטיחים עד הבית שלנו משתנה בהתאם למקום הניקוי, שטיחים עדינים, מיוחדים או מלוכלכים ממש נעדיף לבצע עבורם ניקוי במפעל שלנו, כמובן שזה לא דורש מכם שום התאמצות מיותרת מכיוון שאנו נגיע עד לפתח ביתכם ונאסוף את השטיח, לאחר שהשטיח יהיה נקי אנו גם נחזיר אותו בניילון עד לבית שלכם, אתם ממש תחשבו שקניתם שטיח חדש. בנוגע לניקוי שטיחים בבית הלקוח זה שירות המיועד לניקוי שטיחים שזקוקים רק לריענון קל. זה ברור וידוע לכל, לעולם לא ניתן להגיע לאותם תוצאות של ניקוי במפעל כאשר נבצע את הניקוי בבית הלקוח מכיוון שבמפעל לניקוי שטיחים אנו מבצעים ניקוי בעזרת מכונות טכנולוגיות חדישות שמבצעות קרצוף קצף עמוק ויסודי לכל סיבי השטיח, המכונות ניקוי שלנו הינם בעלי תו תקן של בקרת איכות קפדנית (ISO 9002).

 

תהליך ניקוי שטיחים בבית הלקוח

ראשית אנו מכינים את השטיח על ידיד ריסוס עדין והתזה של תמיסות ניקוי מותאמת לסיבי השטיח, ריסוס זה נועד על מנת לפרק את הכתמים השומניים והעקשניים ביותר. במקרים מוגדרים אנו נבצע קרצוף לשטיח בעזרת מכונות קרצוף עמוק המברישות את סיבי השטיח, מברשות הקרצוף מותאמות בהתאם לסוג השטיח ורמת החוזק שלו. לאחר מכן אנו שוטפים את השטיח בתערובות מים חמים ופתרון ניקוי ידידותי לסביבה ובעלי חיים. בעת השטיפה נבצע החדרת חומרי ניקוי ייחודיים שירככו את סיבי השטיח כך שיהיה לכם כל כך כיף לדרוך ולגעת בו. לבסוף תהליך הניקוי אנו נבצע יניקה עוצמתית של חומרי הניקוי והנוזלים בעזרת מכונות חדישות וחזקות, בשלב זה אנו נרים ונשאב את כל הלכלוך, הכתמים, האבק והזוהמה שנמצאים בתחתית השטיח. המכונות שלנו פועלות בעזרת ואקום עם חוזק תעשייתי במיוחד, כך שאנו מסוגלים להסיר את כל הלכלוך העמוק ביותר, גם אם מדובר בניקוי שטיחים עבים ועם שיערות. לאחר מכן אנו נתלה או נניח את השטיח לייבוש בצל או במקום מתאים לכך. כאשר השטיח יבש אתם תוכלו לפרוס אותו שוב בסלון ביתכם, אתם תרגישו את תחושת הרעננות של השטיח מיד.

צוות הניקוי שטיחים שלנו משתמש בטכנולוגיית ניקוי שטיחים בקיצור ובשיטת הזרקה ויניקה כדי לנקות את השטיחים שלכם. זה ידידותי לסביבה ומתייבש בזמן הקצר ביותר. והכי חשוב, ללא כימיקלים שעשויים לגרום נזק בלתי הפיך.

המאמר נכתב על ידי מאיר כהן מנהל חברת נקי מחדש המספקת שירותי ניקוי שטיחים בפריסה ארצית רחבה. היכנסו לאתר החברה

לפרסום כתבה באתר
Enhanced Data Security Solutions

Data breaches and cyber attacks are on the rise and businesses are more concerned now than ever before with protecting sensitive information. The right security

Intralinks Data Room Ma Review

It was established in 1996 in New York City, intralinks data room ma offers inter-enterprise collaboration and content management solutions that allow several business entities

The Power of Virtual Data Rooms

Due diligence, M&A and other business transactions require huge amounts of information to be shared. Virtual data rooms can speed up a lengthy and lengthy

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות