תופעת ה MINI ME עכשיו גם אתן יכולות

כשביונסה הלבישה את הבת שלה, בלו נייבי בבגדים שתאמו במדויק לאלו שלה, העולם היה כמרחקה. כל מי שמתעניין בעולם הבידור ראה כיצד התופעה שהתחילה בתור כמעט גחמה, הופכת לנחלת הכלל. אבל האמת היא כי כאשר מדובר על בגדים לילדות, אנחנו מדברים על עולם שונה לחלוטין מזה שהכרנו בעבר.

אנחנו, העובדים אצל Josephine reve רואים איך בגדים לילדות הם כבר לא משהו שמוצאים במבצע במחירים זולים. מדובר על תעשיה שלמה שקמה ואמרה כי לא משנה באיזה גיל, בגדים לילדות יכולים להפוך למה שמציין את החיבור של הבנות לבגדים, את הקשר שבן האם לבת, את מערכת היחסים אותה ניתן לעטר באמצעות אומנות.

מה התפקיד שלנו ?

אנחנו, כאן אצל Josephine reve אוהבים אופנה. אנחנו אוהבים לראות כיצד הבגדים שלנו, אלו שנתפרו במידות מדויקות באמצעות בדים איכותיים שיחזיקו ויקשטו את גופן של הבנות שלנו לאורך זמן, הופכים למה שנרקם ושזור בתוך סיפור החיים והזיכרונות של הבנות שלנו.

הרי לכל אחת מאיתנו, המבוגרות, יש זיכרון של הבגד אותו לבשה במסיבת הסיום, של הפריט ששימח אותה ביום הולדתה. אנחנו, כאן ב- Josephine reve  אוהבות לראות כיצד זכרונות נרקמים, כיצד חיבורים נוצרים, כיצד האם והבת מפתחות שפה משלהן בזכות הבגדים. אלו שכבר מזמן הם לא בגדים לילדות אלא בגדים שמרמזים על הקשר והנשיות של שתי הבנות. הגדולה עם הקטנה שלה או אפילו, הקטנות.

איך תבחרו?

לבחור בגדים זו כנראה המשימה המהנאה ביותר בעולם כולו. אם אתן תוהות כיצד תצליחו לבחור מכל המבחר אנחנו יכולות להעיד על כך שאנחנו עושות הכל קודם כל כדי להראות לכן מבעוד מועד, דרך הקטלוג באתר שלנו מה אתן יכולות למצוא כאן. כדי שכבר תהיה לכן תמונה כללית של המוצר אותו אתן מחפשות ולא תבזבזו את זמנכן סתם.

כמובן שגם בחנות נמצאות המוכרות האדיבות שלנו שישמחו לתת לכן מענה מקצועי, שיראו אתכן ויבינו כיצד נוכל ביחד ליצור את קוד הלבוש של האם והבת ביחד.

לפרסום כתבה באתר
The Importance of Data Privacy

Privacy of data is the right of people to control their personal information as well as who collects it and how it's shared. It gives

What to Look for in Data Room Providers

https://virtual-data-room.info/most-trusted-data-room-prices/ Data room providers provide businesses as well as government entities with an online platform that is secure to store, share and collaborating on documents.

How to Choose the Best Data Room Providers

When choosing the best virtual data rooms, look at certain criteria. The main factors include document management security features, e-signature capabilities, collaboration mode and cost.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות